Insomnia, küzdj az asztalnál és ne csak!

Insomnia, küzdj az asztalnál és ne csak!Az álmatlanság sokkal gyakoribb betegség, mint gondolnád. A fő probléma az elalvás képtelensége, illetve bizonyos esetekben az, hogy nem képes hosszú, zavartalan alvásra. A megfelelő táplálkozással való alvás támogatása lehet: Piero Barbanti professzor, a római San Raffaele Intézet elsődleges neurológusa, megmondja, hogyan és hogyan ad további tanácsokat az elfogadandó jó szokásokkal kapcsolatban.

Álmatlanság: hogyan befolyásolja a testünket

Mindenkivel megesik, hogy néha kevesebbet alszik. De amikor az álmatlanságról beszélünk ? “Csak akkor, ha az alany alszik egy kicsit éjszaka, annak ellenére, hogy elfogadja a szükséges higiéniai szabványokat, és a nap folyamán szenved az alvás hiánya,” mondja Barbanti. Az okok változatos: a stressz (túlzott idegi aktiválás a nap folyamán nem teszi lehetővé , hogy aludni) a pszichiátriai zavarok , mint a szorongás, depresszió, légzőszervi zavarok, mint az alvási apnoe, a betegség a lábak pihenés nélkül .

étel, ami tönkreteszi az alvást.

“Ez egy szokatlan rendellenesség jellemzi a vágy a lábak, amikor az ágyban, amely eltűnik csak mozgó őket folyamatosan”, továbbra is Barbanti. És a gyógyszerek, mint a vízhajtók, álmatlanságot is okozhatnak.

Élelmiszerek, amelyek elősegítik az alvást

Hogyan lehet harcolni álmatlanság az asztalnál ? A szerotonin szintéziséhez szükséges aminosav , a jólét hormonjának tekinthető . Barbanti azt állítja,hogy “a közelmúltban végzett vizsgálatok Japánban mutatják, hogyan élelmiszerek magas glikémiás index, mint a rizs (fehér vagy teljes kiőrlésű), elősegíti az alvást, feltehetően a szerotonin szint növekedése “.Élelmiszerek, amelyek elősegítik az alvást

Az egyéb álmatlanság elleni élelmiszerek a hering és a spenót, a szezámmag és a tökmag, a mogyoró és a szardínia . Az olyan élelmiszerek elkerülése érdekében azonban , mint a tea, kávé, csokoládé, alkoholos italok és zsírsajt .

az élelmiszerek, hogy küzd álmatlanság

Episodic and chronic insomnia: the componences

Egyes esetekben álmatlanság epizodikus, mások krónikus . Milyen hatással van a testünkre? “Krónikus álmatlanság sok következménye lehet: depresszió, kognitív zavarok, magas vérnyomás, elhízás, sőt cukorbetegség . Diagnosztizálni, meg kell először egy gondos orvosi interjú, “tanácsolja Barbanti. Egyes esetekben előfordulhat, hogy poliszomnográfiához kell folyamodni az alvási minták nyomon követéséhez és azok okainak megállapításához.

Hogyan kell kezelni álmatlanság

Amellett, hogy a táplálkozás, mi a megfelelő tanácsot a betegek, akik szenvednek tőle ? A dott. Barbieri azt javasolja, hogy “vezessen naplót, hogy leírja az összes szokást, és először is, próbálja megváltoztatni az életstílust . A hálószoba, például, csak pihenésre használható (egyáltalán nincs televízió a szobában, valamint tabletta használata). Emellett a helyiség hőmérsékletének mindig valamivel alacsonyabbnak kell lennie, mint a ház többi részének, és nem szabad túlzott fénynek lennie. Egy jó tipp, hogy egy 20 perces fürdő 40 fok, lefekvés előtt: ha hatása a paraszimpatikus idegrendszer, amely elősegíti az alvást.

Egyéb jogorvoslatokEgyéb jogorvoslatok

Előfordulhat, hogy még ha meg is változtatod az életstílusod, nem mész ki. Ezekben az esetekben, amikor szükséges, hogy igénybe a kábítószer? A helyőrség, ami hasznosnak bizonyulhat, melatonin, akit mindenki ismer. Még a valproinsav (a macskagyökér hatóanyaga) is hasznos hatással lehet. Azokban az esetekben, hogy nem oldja meg ezeket az elveket tanácsos beszélni az orvos, mivel több osztály hasznos gyógyszerek, amelyek közül az úgynevezett “Z gyógyszerek”.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here