Egészség: 10 tipp, hogy növelje a fizikai jólét

Egészség: 10 tipp, hogy növelje a fizikai jólétMa már széles körben bebizonyosodott, hogy a rendszeres fizikai aktivitás, még a mérsékelt intenzitású is hozzájárul az egészség és az életminőség javításához . Itt van a 10 dolog, amit érdemes tudni róla.

1. A napi testmozgás csökkenti annak kockázatát, hogy sok betegség megbetegszik, és javítja a hangulatot.

Különösen a kockázatok a cukorbetegség, magas vérnyomás, szívbetegség, illetve a különböző rákos megbetegedések (pl. vastagbél, emlő), a szívroham, a csontritkulás, mozgásszervi zavarok, szorongás, betegségek kapcsolódó érzelmi szféra csökken; azt is megakadályozza, hogy kockázatos viselkedés, elősegíti a pszichológiai jól-lét keresztül, a fejlesztés, önbizalom, önállóság, így könnyebben a szorongás kezelése, csökkenti az elhízás;

2. Az Egészségügyi Világszervezet határozza meg a “fizikai aktivitás”, mint bármely

“testmozgás által termelt vázizomok, amely megköveteli az energia kiadások”.

Ez a meghatározás tehát nem csak a sporttevékenységeket, hanem a manuális tevékenységeket és a mindennapi élet szokásos mozgását is magában foglalja. Magától értetődik, hogy ez a “hasznos” tevékenység lehet tenni bármikor a nap, átalakítása normál napi műveletek ürügy, hogy néhány gyakorlat.

3. Nincs olyan szintű fizikai ak tivitás,

amely érvényes minden személy, is azért, mert nem könnyű mérni a mozgást végzett; de…

2010-ben a WHO megpróbált mindenki számára érvényes javallatokat adni, meghatározva a három korcsoportra vonatkozó minimális fizikai aktivitás mértékét:

  1. gyermekek és serdülők (5-17 év): legalább 60 ‘egy nap mérsékelt élénk tevékenység, beleértve legalább 3 alkalommal egy héten erő gyakorlatok, amelyek tartalmazhatnak mozgási játékok vagy sport tevékenységek;
  2. felnőttek (18 – 64 év): legalább 150 ‘hetente mérsékelt vagy 75’ erőteljes aktivitás, erősítő gyakorlatok a főbb izomcsoportok kell végezni legalább 2-szer egy héten;
  3. idősek (65 éves kortól): a javallatok megegyeznek a felnőttekével, figyelmeztetve őket az egyensúly felé orientált tevékenységek végzésére.

4. Ismertessük tehát azokat az egyszerű fizikai tevékenységeket,4. Ismertessük tehát azokat az egyszerű fizikai tevékenységeket,

amelyek hozzájárulhatnak egészségünk és jólétünk javításához, amint azt az Egészségügyi Minisztérium is javasolta, amely részletesen felsorolja azokat.

5. Menj dolgozni, vagy iskolába gyalog vagy kerékpárral,

elkerülve az autó a kis napi utak.

A hasznosság és a haszon nyilvánvalónak tűnik; ha naponta képes kielégíteni a szükséges” adag ” mozgás. Biztos, hogy városaink minőségét is kiérdemli.

6. Ha tömegközlekedést használ,

először szálljon le egy megállóról, és gyalog fejezze be az utat. Ha gyakran használja az autót, parkoljon egy kicsit távolabb a végső célállomástól.

A legtöbb utazásunk kevesebb, mint 2 kilométer, ami egyébként fedezhető. Azonban, ha nem tudjuk elválasztani magunkat a 4 kerekek, igyekszünk, hogy hagyja, hogy egyre távolabb, ahol tartunk. Hosszú távon rá fogunk jönni, hogy mi fogunk először járni.

  1. Menj a lépcsőn, és ne menj lifttel.

Kezdetben úgy tűnhet, egy nagy erőfeszítés, de röviden ez lesz szinte szükségszerű.

8. Sétáltasd a kutyát, kertészkedj vagy házimunkázz.

Ezzel azt mondhatjuk, hogy jól vagyunk, de ne áltassuk magunkat. Ahhoz, hogy a fizikai aktivitás értéke legyen a jólétünknek, ezeket minden nap le kell írni, és talán még egy kis “verve”-t is rá kell tenni. A kutyák esetében ne feledkezzünk meg a raklapról és a táskáról …

9. Menj táncolni.

A sok lehetséges fizikai tevékenység közül az Egészségügyi Minisztérium csak a táncot jelzi, minden bizonnyal a pszichológiai és mentális értékét, hogy rendelkezik, amellett, hogy a kalória fogyasztása. Röviden, Az egyik legteljesebb, legegészségesebb tevékenység jelenlétében (valamint kertészkedés esetén) vagyunk.

10. Játssz a gyerekekkel esetleg a szabadban,10. Játssz a gyerekekkel esetleg a szabadban,

vagy olyan tevékenységeken keresztül, amelyek fizikai mozgást igényelnek.

Játszani jó, minden korosztály számára. A gyermekek játékok készítése az egyik legnehezebb dolog a felnőttek számára. Folyamatosan futnak és ugrálnak, míg mi kimerülten és kilógó nyelvvel vándorlunk. De ez egy olyan tevékenység, amelynek nagy társadalmi értéke van, amely az öröm közvetítésének vitathatatlan érdemét is birtokolja. Wellness biztosított.

SHARE