12 Izomépítő hibák, amelyek megállítják a nyereségüket az ösvényeikben

Mit szólnál az izom építésének módjáról?

Sokkal több ember kezd dolgozni, majd kilép, mint azok, akik elkezdenek dolgozni, és ragaszkodnak hozzá. Hány embert látott az edzőteremben? Tény, hogy fogadok, hogy csak egy maroknyi dedikált emelő. És azok közül, akik maroknyi elkötelezett emelők közül csak néhány, évről évre szilárd, folyamatos nyereséget eredményez. Te vagy az egyikük? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy összpontosítson, és ne hagyja abba a folyamatot.

12 Izomépítő hibák, amelyek megállítják a nyereségüket az ösvényeikben

Itt van 12 végzetes hiba, amelyekben új és tapasztalt emelők egyaránt bűnösek.

1. Hiányzó edzések

Nincs vonat – nincs nyereség! A bíboros bűn, amit sokan emelnek. Soha ne hagyj ki edzést – valaha! A kihagyott edzést soha nem lehet elkészíteni. Van egy ütemterv és ragaszkodj hozzá – minden áron. Az idő senkit vár Mutass meg valakit, aki hiányzik az edzésekről, és megmutatom neked valakit, aki valóban nem komolyan veszi a képzést.

2. Hiányzó étkezések

Az izmok táplálása prioritás. Tervezzen optimális étkezési tervet és ragaszkodjon hozzá! Az izomnövekedés teljesen, egyértelműen megfelelő táplálkozást igényel. Csavarja ezt fel, és kivágja magát a növekedési esélyből. Mint egy kihagyott edzés, a nem fogadott ételt nem lehet elkészíteni. Ha kihagy egy étkezést, hiányzik az izomnövekedés tüzelőanyagának lehetősége.

3. Nem elég intenzitás

Az izomnövekedés stimulációja közvetlenül kapcsolódik az intenzitás szintjéhez, amit edzünk. Vonat a félig szamár intenzitással, és kapsz félig szamár eredményeket. Mindig törekedjünk arra, hogy nehezebb edzeni, mint az eddigi edzésed – mindig! A folyamatos növekedés kulcsfontosságú a fokozatos intenzitásnövekedés.

3. Nem elég intenzitás

4. Nem nehéz edzés

A nagy izmok nagy súlyokat igényelnek. Ne hagyd, hogy bárki más megmondja. Ha izomra szeretne csomagolni, akkor – teljesen feltétlenül – nehéznek kell lennie. Használjon olyan súlyt, amely lehetővé teszi, hogy 4 és 6 ismétlés között legyen. Ha több mint 6 ismétlést kap, itt az ideje, hogy felfelé haladjon. Soha ne engedjék meg, hogy ne menj nehézre.

5. Nem elég fehérje

A három makro tápanyagból, fehérjéből, szénhidrátból és zsírból csak az egyik az izomépítés felé fordul, és ez a fehérje. A fehérje az egyetlen legfontosabb tápanyag, amely támogatja az izomnövekedést. Legyen teljesen biztos benne, hogy az izmaidnak szüksége van a maximális növekedésre és javításra. Mivel az izomnövekedés szempontjából a fehérje a legfontosabb tápanyag, csak az abszolút legjobb fehérje – MyoGenin – használata szükséges . [ irp ]

6. Mindig próbáljon meg új képzési rutint

Az egyik képzési programból a másikba ugrás nem tesz semmit az izomnövekedés maximalizálására. Semmi nem helyettesíti a maximális erőfeszítést. A Max-OT egy tudományalapú képzési rutin, amely az izmokat minden edzésre kényszeríti. Éld meg!

7. A tápanyag-bevitel elmulasztása

Az anabolikus tápanyag-időzítési tényező a „szabad ebéd” a maximális izomnövekedéshez. A tápanyag-leadás ezen tudományos módszerének elmulasztása olyan, mintha az új izomra kerülne. Tanulmányozza az ANTF-et, és hozza létre az edzés szerves részét.

8. Túl sok beszélgetés az edzés közben

Dugd be és vonj. Ne legyél olyan fasz az edzőteremben, ami csak nem áll le. A maximális erőfeszítés teljes fókuszt és koncentrációt igényel. Nem teheted ezt a száját. Először vonat, beszélj később.

9. Marathon edzés

Megszabadulni a két-három órás edzésektől. A hosszú edzések fáradtságot okoznak a túlterhelés rovására. Nem csak az izom építésének rossz módja, hanem sérülést is kelt. Tartsa rövid, nehéz és intenzív edzését. Ez az izom épül.

9. Marathon edzés

10. Képzés túl gyakran

Egy dolog, amit észre kell venned, hogy nem nősz az edzőteremben. A növekedés a hasznosítás során történik. A képzés túl gyakran megszakítja a helyreállítást és korlátozza a növekedést. Súlyos esetekben gyengébb lesz és elveszíti az izomtömeget.

11. Idő, pénz és erőfeszítés elvesztése a csodálatos kiegészítőkre

Csak egy maréknyi kiegészítést mutat a tudomány a munka. A piacon ma már túlzottan magas értékű, értéktelen kiegészítők vannak, mint valaha. A táplálkozási iparág szabályai ritkán érvényesülnek. Ez nyitva hagyta a kaput és a hucksters-t, hogy ellopják a pénzt. És az oldal minden fordulóján csinálják.

12. A képzési tanácsadás a magazinok alapján

Rossz mozdulat. Sajnos, a magazinok kevés, vagy bármi konstruktív ajánlatot kínálnak. Valójában a magazinok nem jóak, kivéve egy kis T&A akciót. És a hirdetések! Nem fog több hocus-pocus-ot találni bárhol.

A magazinok tisztán tartása az egyenes és keskeny. Nem lesz hajlandó elveszteni az idejét a termelékenységet nem gyakorló tréningekre, vagy elcsábítani az egyre növekvő hirdetéseket a kiegészítők számára, amelyek mindent megígérnek és semmit nem szállítanak.

SHARE